Selasa, 8 Mac 2011

Blog ini telah dipecah masuk oleh Ajak!! wkakakaka




Beso betul pengaruh Hantu Mak Limah Balik Rumah.
Kanak2 , remaja , emak2 dan bapak2 , atuk2 dan nenek2
sibuk dok mengajuk ayat2 yang ada dalam filem tersebut.
Banyak2 cerita kat Malaysia nie aku rasa cerita dari Mamat Khalid memang semua best walaupun kadang2 tak masuk akal.Sebenarnya bukan tak masuk akal....Tetapi ia sebenar membuka ruang untuk kita berfikir dan bergelak.Ahhhh...aku saja aje post cerita nie...sebab ini adalah tulisan  dari Saudara Razak yang telah ku edit selepas dia ku beri kebenaran pecah masuk blog aku...panjang ceritanya.Sebagai tanda penghargaan buat dia apa kata
aku hadiahkan lagu nie untuk dia:

http://www.youtube.com/watch?v=3ZP4BT4iSuI&feature=autoplay&list=QL&index=2&playnext=3

Soley
Soley
Soley

1 ulasan:

Idamanshah berkata...

Wakakkakaakk....

Penghargaan Buat Ku.

Ini adalah satu pengiktirafan dari kerajaan Negeri Johor kepada ku dan kerjaya ku.Semoga ia akan mendorong aku lebih maju dalam dunia fotografi ini.Korang Klik lah link kat bawah nie yer

http://telecentre.my/feldapalongtimur/index.php/ms/keusahawanan.html