Sabtu, 2 April 2011

Maharaja Lawak Mamat Khalid hentam Jozan

Rancangan baru yang terbaik selepas Raja Lawak.Satu perancangan terbaik dari Astro.Dari segi promosi dan bisnes.Hebat astro.Tapi Paklong bukan nak cerita pasal Astro tetapi Paklong nak bagi pendapat Paklong tentang peserta Maharaja Lawak 2011.Kalau kita lihat barisan peserta semua hebat-hebat kecuali adalah sorang  dua tu yang masuk sebab tiket finalis dari Raja Lawak.Korang boleh agak sendiri sapa mereka....

Paklong percaya korang mesti tertunggu-tunggu lawak-lawak hebat dari Sepah  , Nabil dan Man kan ? Apatah lagi dari JOZAN....Mana taknya kehebatan lawak selamba JOZAN semasa mengacara Raja Lawak dari musim kedua hingga ke lima memang terbaik.Dan mungkin korang dah letak JOZAN nie bakal juara Maharaja Lawak betul tak ?Paklong pun sama...Paklong memang teruja dengan mereka berdua nie....Dulu masa Paklong masuk ujibakat Raja Lawak Paklong ada lepak-lepak dengan diorang nie....memang best.




Korang rasa berapa undian SMS mereka dapat selepas persembhan mereka malam tadi ? Sesuatu yang Booommmmm yang Paklong harapkan tetapi cuma potttttt ( kentut kecil ) aje Paklong dapat.Kenapa lawak pertama mereka cam tak menarik.Menarik tu memang menarik tetapi bukan dalam kelasnya.Paklong mengharapkan sesuatu yang besar dan menharapkan Paklong boleh ketawa sambil terkencing.Tetapi Paklong hanya duduk bersandar kat dinding tanpa banyak reaksi.Adalah senyum sikit.

So Paklong berharap sangatlah agar episod kedua nanti JOZAN dapat berikan yang terbaik.Tak menang tak apa yang penting mesti berada dalam kelas tersendiri.Peserta lain tu Paklong tak pentingkan sangat sebab jarang tengok diorang melawak.Sebab JOZAN nie popular dan satu pasangan pelawak cukup serasi dan terbaik buat masa ini.Dan jangan ambil mudah...Sebab MAHARAJA LAWAK adalah rancangan lawak tertinggi sekali buat masa ini.

Oklah minggu nie Paklong tak mengundi lah yer JOZAN.Paklong bagi lawak JOZAN tu 4/10 bintang aje.

Tiada ulasan:

Penghargaan Buat Ku.

Ini adalah satu pengiktirafan dari kerajaan Negeri Johor kepada ku dan kerjaya ku.Semoga ia akan mendorong aku lebih maju dalam dunia fotografi ini.Korang Klik lah link kat bawah nie yer

http://telecentre.my/feldapalongtimur/index.php/ms/keusahawanan.html