Khamis, 10 Mac 2011

Bila kita di hargai

Salam semua.Hari nie aku happy sesangat .Jap...( nak tunjuk rasa happy)..


Cam nie ler rupa happy aku hari ini sebab ada artikel tentang aku dah kuar dekat sebuah Laman Web kepunyaan Perpustakaan Negeri Johor tentang diri aku dan kerjaya aku.Wah...bila pihak yang terlibat inform aku tentang hal aku terus jer pergi kat link tu.....

Ini  link tersebut :


Untuk pembetulan sedikit aku bukan pakai D300....fuh tak mampu aku kalau pakai D300 ( Dalam hati  )Aku cuma ada D3000 dan D90.Tapi takperlah....bukan korang tahu pun...hahahahhaha.Cuma yang tahu pasal kamera aje tahu siri setiap model.( Jangan Marah arrrrr)

Ini akan menguatkan lagi semangat aku untuk terus menerajui dunia fotografi.Walaupun baru setahun Jagung dalam bidang nie tapi aku akan cuba selagi mampu.Prinsip aku mudah..." Apa Org lain Boleh Lakukan...Aku Juga Boleh Lakukan " jika di izin Allah.Semuanya aku berserah kepada yang maha Esa.Sebab bagi aku rezeki tu Tuhan yang bagi.Aku cuma mampu berusaha dan berdoa aje..( Korang juga tolong doakan aku yer)

Untuk pic-pic yang dekat Flickr tu aku sedang update pic2 terbaru....Maklumlah semenjak ada blog dan facebook nie aku dah tak update pic2 di Flickr...Tetapi jangan risau aku sedang berusaha meng update apa2 yang patut.Oh yer sebenar aku ada satu lagi blog yang menghimpunkan pic2 majlis perkahwinan yang aku ambil.

Ini Link Blog satu lagi tu :

Tapi dah byk gambar2 kawin aku kena buang sebab ada masalah dengan pusat simpanan gambar di dalam web picasa.Aduhhhhh...tension.Untuk mengecilkan balik fail aku terpaksa delate pic2 tersebut.Kepada pelanggan2 yang tak ada picnya aku mintak maaf sebab aku terpaksa....Tapi kalau dekat Flickr tentu ada pic korang....So rajin2 ler ker Flickr Aku....heheheheh

Oklah aku cau dulu.( Nak update Flickr ler tu )...heheheheheh

* Untuk Pic Monyet di atas : Jangan samakan aku dengan binatang...hahahahha...cermin diri dulu.

Tiada ulasan:

Penghargaan Buat Ku.

Ini adalah satu pengiktirafan dari kerajaan Negeri Johor kepada ku dan kerjaya ku.Semoga ia akan mendorong aku lebih maju dalam dunia fotografi ini.Korang Klik lah link kat bawah nie yer

http://telecentre.my/feldapalongtimur/index.php/ms/keusahawanan.html